לפי שעות במעלות תרשיחא

חדרים דיסקרטיים לפי שעות במעלות תרשיחא – חופשה אלסטי בגליל המערבי כאן תוכלו לגלות מבחר אדיר של מלונות לפי שעות באזור מעלות תרשיחא והסביבה. חדרי נופש רומנטיים בעיר או ביישובים הסמוכים לה המציעים חופשה אלסטי לפי שעות לזוגות באופן ספונטני ובמחיר שממש לא תאמינו שקיים. סוויטות עם אמבט זרמים, בריכת שחייה אינטימית מחוממת, אמבט זרמים טיפולי ספא, ארוחות ועיסויים עד פתח החדר אירוח.

 

כל הסיבות בגלובוס לצאת לחופש קצר ורומנטי. חדרים לפי שעות באזור מעלות הם בעלי אופי ייחודי ואווירה גלילית משגעת, גישה אידאליסטית לחיים זה חלק מהנוף היפה של הגליל המערבי ובמעלות מתרכז כל היופי, אעזור הררי מעוטר בחורשים טבעיים, נחלים ואגם מלאכותי בשיפולי העיר שיהווה עבורכם אטרקציה זוגית יוצאת דופן. מעלות תרשיחא, עיר גלילית נהדרת בצפון ממוקמת במרחק של כ 21 ק"מ צפונית לכרמיאל, וכ 21 ק"מ מערבית לצפת.

 

עיר צפונית קטנה שטומנת בחובה כל כך הרבה אפשרויות לבילוי כיף, אחת הערים הצפוניות שמושכות אליה עשרות רבבות מטיילים. קולינריה משובחת, קמפינג, אקסטרים וכמובן אטרקציות מקסימות לזוגות המשכירים חדרים דיסקרטיים לפי שעות באזור מעלות ויוכלו להתבדר גם מבילוי במרחק קצר מהחדר אירוח כאשר רובם ללא עלות.

שביל הפרדס
אחוזת דלרוסה
אחוזת הרימונים
פנטזיה המערה

לפי שעות במעלות תרשיחא

חדרים דיסקרטיים פרטיים באזור מעלות, מאפשרים לכם לשכור את שירותיהם לכל אובייקט, בין אם מדובר בנופש קצר וספונטני אם הנכם מתגוררים באזור מעלות, או אם הנכם נמצאים באזור ומחפשים בקוצר רוח נקודה להתרווח בו מבלי לשלם מחיר מופקע ולא מצדיק.

 

אצלנו תשלמו לפי שעות ולא יותר, תיהיה לכם האופציה להנהיג במחיר ולהחליט כמה להישאר ויכמה לשלם, יצרה מכך מלונות לפי שעות במעלות והאזור, מציעים נופש בסוף שבוע ובאמצע שבוע במחיר מוזל באופן מיוחד. עלות חדר אירוח לפי שעות נע בין 70-120 שקלים לשעה או חבילות נופש הנעות בין 160-360 ₪ בשביל 3 שעות נופש כאשר המחיר משתנה בהתאם לרמת הנופש.

 

אם מדובר בחדר פרטי במעלות ע"ב נופש בסיסי או סוויטה לפי שעה במעלות המציעה פינוקים כיפיים יחידים במינם לזוגות כמו בריכת שחייה, אמבט זרמים דיסקרטי, מרחץ אדים ועוד. חדרים דיסקרטיים ומיוחדים מאוד להשכרה לפי שעות באזור מעלות והסביבה, ממתינים לכם אצלנו באתר לחופש קצר שישאיר טעם של עוד