צימרים לפי שעות בנתניה

השכרת צימרים לפי שעות בנתניה- אם לפניכם יום הולדת של בן או בת הזוג שלכם ובא לכם להדהים בהפתעה לא שגרתית מלונות לפי שעות בנתניה זה האתר המושלם בשבילכם! אם הנכם עומדים לחגוג יום נישואין או כל אירוע אחר שעושה לכם טוב אצלנו תיהיה לכם האופציה לגלות את הפתרון המושלם בייחוד בשביל רגעי אושר אלו!!

 

חדרים לפי שעות בנתניה מראים שלפעמים הדברים הקטנים הם אלה שמעלים לנו את מצב הרוח.. אין צורך לחסוך הרבה כסף לנופש ארוכה בחו"ל כזאת יקרה שאנחנו מתחרטים שהזמנו, אין צורך להתעסק בלוגיסטיקה של ים טלפונים, טיסות, מלונות, המרת כספים.. אצלנו בחדרים לפי שעות בנתניה אין לכם בכלל במה להתעסק.. אנו קוראים לזה חופשה קלה!!

 

בחדרים לפי שעות בנתניה ביכולתכם לקבל חופשה בריח ישראלי.. לרשותכם חדר רחצה מענג מכיל מקלחת שירותים וגם כלי טואלטיקה ומגבות רכות, מיטה מאוד גדולה עם מצעי כותנה מפנקים וכריות, מסך טלוויזיה גדול לצפייה בסרטים.. (אפילו סרטים למבוגרים בלבד).. פינת ישיבה זוגית, אמבט זרמים מענג ביותר להנאה מקסימלית לפינוק עם בן/ בת הזוג, מגשי פירות התקופה, שוקולדים ויין טוב.

טרופיק סוויט
על קו החוף
פרפר לבן
הני סוויט
מלון אשל
מול הים נתניה
סוויטה ברמה אחרת
סוויטה מהחלומות
סוויטת לוונדר
roomix premium
וילה בוטיק טופ
Place 2 Love
בקתה בעמק
חדרי בוטיק
אהבה בשדות
המקום של מקס

צימרים לפי שעות בנתניה

מה צריך יותר מזה?!? להשלמת המגיק ביכולתכם להזמין עד פתח החדר אירוח מבחר רחב של ארוחות בוקר עשירות בטעמים, ארוחות צהריים או ארוחת ערב, עיסויי גוף וטיפולי גוף מקצועיים על ידי אנשי מקצוע, מגשי פירות התקופה, אלכוהול מומלץ ועוד- בעוד תשלום.

 

פרט לא פחות חשוב שתוכלו לעשות חיים ממנו כשתגיעו לחדרים לפי שעות נתניה זה שמירה על דיסקרטיות.. ביכולתכם רגיל לבלות בנעימים מנופש חלומי ללא כל הפרעות או דאגות.. לרשות האורחים חניה צמודה לחדר, כניסה בעזרת שער כניסה חשמלי או קוד פרטי, כניסה נפרדת, ארונית שירות שתמתין לכם בכניסה ואפילו אפשרות להתארח בחדר נעים ללא פגישה עם בעלי המקום כלל..

 

העיר נתניה זאת עיר לבילויים.. היא כוללת חופי ים זהובים מהיפים שיש במדינה, טיילת נהדרת לאורך כל החוף